INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

DANI,

29.03.2013

Dolaskom nove ekonomske krize i sve većim egzistencijalnim problemima koje građani imaju ponovo su se na velika vrata brojnih medija ukazali i postali sveprisutni – ad hoc usrećitelji i iscjeljitelji. Koji putem kontakt programa – tokom kojih im se javljaju brojni oboljeli i beznadežni građani – vrše svoje pokuse i tako, nabijanjem telefonskih impulsa i prodajom raznih amajlija i relikvija, na osnovu unesrećenih ostvaruju ogromne prihode za sebe i medijske kuće koje im ustupaju prostor

Hljeba i igara gladnom narodu

Autori: ĐORĐE KRAJIŠNIK

Hoće se moj sin izvući iz finansijskih problema? – Neće. Moraće da bega, to Vam je od glagola to beg, što znači moliti. Kad će moj brat da se oženi? – Vaš brat ne vidi žene, kao što ih vide drugi muškarci. Kad ću da se udam? – Kad shvatite treću strofu pesme Come calling (ili tako nešto) od Nightwisha, e pa tri nedelje od tada. (TV OBN, Milan Tarot) “Moram vam reći da ne radim zlo, a cijene usluga sam smanjila zbog krize i recesije. Radim i amajlije i zaštite za ljubav, kuću, posao i auto, da .....