INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

DNEVNI AVAZ,

26.10.2013

Prodavači, njih pet-šest, dolaze organizirano, a onda formiraju grupe koje prodaju na najfrekventnijim gradskim ulicama ili čak idu od vrata do vrata i traže novac

Nakon policije, i komunalni redari u borbi protiv lažnih humanitaraca

Autori: S.TULIĆ

Nakon Sarajeva i Tuzle, ulični prodavači čestitki koji tvrde da dio prihoda od prodaje ide u humanitarne svrhe, okupirali su i Bihać. Pripremljen govor Ulična prodaja se odvija na način da dok šetate ulicom priđe vam mlađa osoba i na brzinu izgovara pripremljen govor. Nakon toga, na vama je hoćete li im dati novac ili ne. Ukoliko pristanete, zauzvrat dobivate čestitku i tako ste, navodno, pomogli nekoj od ugroženih kategorija društva, a uglavnom se radi o djeci, ili nekoj od “Merhametovih” kuhin .....