INFOBIRO: MEDIACENTAR SARAJEVO

INFOKOM,

01.12.2013

Da naši proizvodi svojim vlastitim brendom, kvalitetom i dizajnom mogu i zaslužuju da se nađu na svim svjetskim tržištima, dokazuje slučaj firme „Bellissima d.o.o.“ koja je ugovorila izvoz gotovih odjevnih proizvoda za Tursku (a već radi sa tržištima centralne i istočne Evrope, Rusije, Azije i Afrike) ili firme „Fortitudo d.o.o“ koja je uspjela ući na najmnogoljudnije svjetsko tržište odjevnim predmetima – Kinu. To je do sada smatrano skoro nemogućim, obzirom na globalnu dominaciju ovih zemalja

Proizvodi bh. tekstilne i kožarske industrije na najzahtjevnijim tržištima

Autori: MURIS POZDERAC

Proizvodi tekstilne divizije kompanije AS GROUP, koja je kao jedan od važnijih sponzora pomogla plasman fudbalske reprezentacije Bosne i Hercegovine na Svjetsko prvenstvo 2014. godine u Brazilu, i kojoj odnedavno pripada i firma „Fortitudo d.o.o.“, osim u Kini, već od ranije se prodaju i na tržištima SAD-a i Japana, kao i u Londonu, Parizu, Milanu, Hong Kongu i drugim svjetskim metropolama. Kada je u pitanju ova cjelokupna branša, tu je i dugogodišnji nesporni lider u proizvodnji i izvozu proizv .....