Tri modela finansiranja autoputa kroz BiH

LJILJAN,

Tri modela finansiranja autoputa kroz BiH

Autori: MIRSAD SINANOVIĆ

Prodajom državnog kapitala u državnim firmama došli bismo do sredstava za gradnju autoputa kroz BiH, ne bismo nekakvim konzorcijima davali koncesije za gradnju da zaraduju na našem autoputu, vec bi ta sredstva od cestarina ostala u državnoj kasi, a izbjegli bismo kreditna zaduženja - kaže Fahrudin Radoncic, vlasnik kompanije "Avaz". Državni kapital Na drugoj strani, državni premijer Adnan Terzic smatra da BiH, s obzirom na ekonomsku situaciju, odgovara samo davanje koncesije za gradnju autoput .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje