INFOBIRO: Publikacije
Ponderisani Servqual model u funkciji mjerenja kvaliteta bankarskih usluga

BANKE U BIH,

Da li klijenti a priori ocekuju više od stranih banaka, koje više obecavaju ili je nivo njihovih ocekivanja rezultat vlastitih osobina

Ponderisani Servqual model u funkciji mjerenja kvaliteta bankarskih usluga

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

U koncipiranju marketing strategije banke polaze od specificnih zahtjeva svojih korisnika, u nastojanju da na odabranim ciljnim segmentima ostvare maksimalno tržišno ucešce ili kreiranje liderske pozicije. Pri tome cesto nastoje persuazivnim komuniciranjem djelovati na klijente u smislu jacanja povjerenja u instituciju, privlacenja klijenata "u veliku porodicu korisnika usluga", njihovog pridruživanja "onima koji su prepoznali sigurnost" i slicno. Ono od cega menadžment banaka polazi u definisan .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.