Ponderisani Servqual model u funkciji mjerenja kvaliteta bankarskih usluga

BANKE U BIH,

Da li klijenti a priori ocekuju više od stranih banaka, koje više obecavaju ili je nivo njihovih ocekivanja rezultat vlastitih osobina

Ponderisani Servqual model u funkciji mjerenja kvaliteta bankarskih usluga

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

U koncipiranju marketing strategije banke polaze od specificnih zahtjeva svojih korisnika, u nastojanju da na odabranim ciljnim segmentima ostvare maksimalno tržišno ucešce ili kreiranje liderske pozicije. Pri tome cesto nastoje persuazivnim komuniciranjem djelovati na klijente u smislu jacanja povjerenja u instituciju, privlacenja klijenata "u veliku porodicu korisnika usluga", njihovog pridruživanja "onima koji su prepoznali sigurnost" i slicno. Ono od cega menadžment banaka polazi u definisan .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje