INFOBIRO: Publikacije
Kako uspješno «odigrati» novu ulogu

BANKE U BIH,

Menadžment filijala u trci za ostvarivanjem prodajnih performansi i zadržavanjem klijenata. Kako povezati viziju i strateške ciljeve sa svakodnevnim aktivnostima. Promjene u tradicionalnom modelu menadžerskih uloga

Kako uspješno «odigrati» novu ulogu

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Odlike savremenog finansijskog tržišta i bankarskog poslovanja sve su više vezane za mjerenje efikasnosti kroz prodajne i uslužne efekte. Intenziviranje konkurencije u finansijskoj industriji utice na povecanje proaktivnog djelovanja banaka, primjenu strategija diferenciranja i strategija fokusiranih na klijente, posebno u poslovanju usmjerenom na individualne klijente. U tome se sve više naglašava prodajna komponenta filijala banke. Uporedo sa povecanjem prodajne kulture u bankama sve je veca p .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.