01.06.2003
Gradenje uslužne marke zahtijeva snažniji naglasak na internom marketingu, animiranje, ukljucivanje i obuku osoblja cija je uloga presudna * Istraživanje pokazuje da je najvažniji kriterij izbora banke za kupca reputacija banke
Posebnu ulogu ima identitet kompanije
Autori:
VESNA BABIĆ-HODOVIĆ
U svjetlu dogadanja i pokušaja da se kupci ubijede da .ime znaci kvalitetu. ili da se privole i ubijede na kupovinu naših proizvoda i slicno, ostaje postrani znacenje koje marka, po nekima temeljna odrednica uspjeha velikog broja kompanija, ima u uslužnom sektoru.
Snaga diferenciranja
Marka je od kupaca, uglavnom, shvacena kao garancija kvaliteta ponude u funkcionalnom smislu i osnova za gradenje snažnih veza sa proizvodom i kompanijom u emocionalnom smislu. Jasno je, dakle, da znacenje marke, .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.