INFOBIRO: Publikacije
Kako zadržati klijenta i poboljšati poslovanje

BANKE U BIH,

Uticaj marketing strategije usmjerene na zadržavanje klijenata na uspješno poslovanje banaka u BiH * Mnogo je izraženija svijest o znacaju zadržavanja klijenata nego stvarna implementacija ovako koncipirane marketing strategije

Kako zadržati klijenta i poboljšati poslovanje

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Uticaj lojalnosti kupaca na profitabilnost i rast u kompanijama potice iz menadžerskog principa «životne vrijednosti kupaca (lifetime value of a customer)» izvorno opisanog od dilera automobila Carl Sewell-a u knjizi «Customer for Life» (Sewell and Brown 1990). Ovaj princip podrazumijeva uticaj koji kupci imaju na nivo profita u uslužnoj firmi u toku «prosjecnog životnog vijeka kupaca ». Nakon pojavljivanja, koncept je široko prihvacen i naišao je na odobravanje i primjenu i u teoretskim analiza .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.