23.09.2006
Amerika i veci dio Evrope žele od BiH napraviti uspješnu pricu. U taj projekat uložili su previše da bi dozvolili da propadne. Price o podjeli Bosne, referendumu o otcjepljenju RS, povezivanje sa statusom Kosova, su naivno mahanje puškom za koju svi znaju da je prazna
Utopija
Autori:
TARIK SADOVIĆ
Nema sumnje da je Milorad Dodik licnost koja je obilježila kampanju za izbore 2006. u BiH. Preuzimajuci vlast prije samo šest mjeseci ovaj beskrupulozni pragmatik skovao je jasan plan u tri faze, vremenski odredene izbornim procesom. Od dodatnog priliva sredstava u budžet po osnovu poreza na dodatu vrijednost "kupit ce" glasove širokih slojeva: penzionera, zdravstvenih radnika, boracke populacije, policije, prosvjetnih radnika i drugih budžetskih korisnika. Najavom prodaje "Telekoma Srpske" i na .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.