23.09.2006
Kada imate komunikaciju sa potrošacem najbitnije je da mu ponudite najbolji odnos cene i kvaliteta. Kad kažem kvalitet ne mislim samo na kvalitet proizvoda, vec i kvalitet ambalaže u smislu vizuelnog identiteta, te da ambalaža zadržava originalno svojstvo proizvoda, kaže Popov
Razmatramo akvizicije NA TRŽIŠTU BiH
Autori:
K.P.
Kompanija "Centroproizvod" iz Beograda, ciji se proizvodi od marta ponovo nalaze na tržištu BiH, posebnu važnost posvecuje kvalitetu proizvoda i potrošacima koji su im na prvom mjestu, kazao je Nemanja Popov, izvršni direktor te kompanije. Popov istice da na tržište BiH dolaze da bi tu i ostali, te da u tom cilju vec razmatraju odredene akvizicije. NN: Možete li potrošacima ukratko predstaviti "Centroproizvod"? POPOV: Mi se bavimo proizvodnjom hrane sa izuzetno jakim fokusom na kvalitet i njegov .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.