08.11.2006
Glupav gotovo koliko je i zabavan „Zmije u avionu“ nešto je izmedu internetfenomena i marketinškog eksperimenta; nedorecen pokušaj da se plitkom eksploatacijskom filmu podari doza ironije i samosvesti, a fanovima žanrovskog filma pitak koncentrat bioskopskog eskapizma, neopterecen „viškom“ znacenja
Naslov sve govori
Autori:
MILOŠ CVETKOVIĆ
Anaconda“, „Anacondas“, „Boa“, „Python“, „Boa vs. Python“, „King Cobra“, „Komodo vs. Cobra“, „Snake King“... Spisku nema kraja. I sve ovo su, uz izuzetak „Anakonde“ i „Anakondi“, primerci koji su ugmizali direktno u DVD vode neveš to skrpljene skupine piksela koje gutaju loše glumce na radost gomile zaludnika koji se zabavljaju uz ovakve, hm, filmove. Zato je fenomen „Zmija u avionu“ zanimljiv i kao slucaj za sebe, tema o kojoj je interesantno polemisati i bez gledanja pomenutog filma, koji je p .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.