02.04.2004
Prazne sobe, nemotivirani radnici, milionski dugovi, gubitak zvjezdica? Tako je Holiday Inn izgledao u jesen 2001. U proljece 2004. prodat je za 43 miliona maraka i bit ce osnova projekta koji Sarajevo pretvara u centar kongresnog turizma
Kako je spašen Holiday Inn
Autori:
EMIR IMAMOVIĆ
Senad Fetahagic je najzaslužniji za pretvaranje skoro propalog olimpijskog hotela u milione. Tako, naprosto, govore fakti
Trebalo je, eto, samo puno vjere, isto toliko želje za pobjedom, pa onda radne energije i spremnosti da se funkcija ne shvati kao dobro placeno neradno mjesto, vec kao obaveza da se pokrene okolina, pa da u Sarajevo stignu 43 miliona maraka i potpišu ugovori koji garantuju investiranje još oko 120 miliona.
Tako barem Senad Fetahagic objašnjava fascinantan menadžerski rezu .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.