Kako je spašen Holiday Inn

DANI,

Prazne sobe, nemotivirani radnici, milionski dugovi, gubitak zvjezdica? Tako je Holiday Inn izgledao u jesen 2001. U proljece 2004. prodat je za 43 miliona maraka i bit ce osnova projekta koji Sarajevo pretvara u centar kongresnog turizma

Kako je spašen Holiday Inn

Autori: EMIR IMAMOVIĆ

Senad Fetahagic je najzaslužniji za pretvaranje skoro propalog olimpijskog hotela u milione. Tako, naprosto, govore fakti Trebalo je, eto, samo puno vjere, isto toliko želje za pobjedom, pa onda radne energije i spremnosti da se funkcija ne shvati kao dobro placeno neradno mjesto, vec kao obaveza da se pokrene okolina, pa da u Sarajevo stignu 43 miliona maraka i potpišu ugovori koji garantuju investiranje još oko 120 miliona. Tako barem Senad Fetahagic objašnjava fascinantan menadžerski rezu .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje