CIJENA PROIZVODA JE presudna pri kupovini

NEZAVISNE NOVINE,

Cijena proizvoda za 60 odsto gradana BiH ima presudnu važnost pri kupovini, što je prema Kompaniji GfK BH pokazatelj niske kupovne moci vecine potrošaca. Zemlju porijekla i poznatost proizvoda 14 odsto gradana stavilo je na prvo mjesto po važnosti, dok je

CIJENA PROIZVODA JE presudna pri kupovini

Autori: A.SEKULIĆ

Cijena proizvoda je presudna kada se gradani BiH odlucuju šta ce kupiti, a šta ne, dok znacajnu ulogu ima i podatak o zemlji iz koje proizvod potice. Potvrdilo je to istraživanje o stavovima gradana prema domacim proizvodima i kampanji "Kupujmo domace", koje je sprovela Kompanija GfK BH iz Sarajeva na uzorku od 1.000 gradana starijih od 15 godina iz cijele Bosne i Hercegovine. Cijena proizvoda za 60 odsto gradana BiH ima presudnu važnost pri kupovini, što je prema Kompaniji GfK BH pokazatelj nis .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje