01.12.2007
Permanentno unapredenje kvaliteta servisa i postizanje visokog stepena zadovoljstva klijenata se namecu kao strateški ciljevi cijom realizacijom je moguce osigurati dugorocno održiv i stabilan rast na tržištu. Daljnji razvoj poslovanja bh. bankari ocekuju i u segmentu srednjeg korporativnog tržišta, kao i tržišta kapitala
Iskorak na polju investicionog bankarstva
Autori:
SAŠA MILUTINOVIĆ
Koliko ste zadovoljni poslovnim rezultatima vaše banke ostvarenim u 2007. godini?
Hajrudin HADŽOVIC, izvršni direktor ABS banke dd, SarajeVO:
Što se tice poslovnih rezultata ABS banke ostvarenih u 2007. godini, možemo reci da smo veoma zadovoljni i konstatovati da je Banka doživjela svoj najveci organski rast i najuspješnije poslovne rezultate od svog pocetka poslovanja.
Ranko LABOVIC, predsjednik Uprave Nove Banjalucke Banke a.d., Banja Luka:
lako poslovna godina još nije završena, možemo reci .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.