INFOBIRO: Publikacije
Šešelja za premijera, a Srijem Hrvatskoj

REPORTER,

Na poslednjim predsednickim izborima u Srbiji, pristalice Borisa Tadica radikalske protivnike castile su lecima naslovljenim sa „Povratak u mracne devedesete“ i „Strah i nasilje na našim ulicama“, dok je izborni štab Tomislava Nikolic a po DS-u udarao porukama: „Borisu Tadicu NATO kandidatu“, „NATO pešadinac“ i „Solanin kaplar“

Šešelja za premijera, a Srijem Hrvatskoj

Autori: GORAN TARLAĆ

Tokom kampanje za nedavne predsednicke izbore u Srbiji i trenutne za majske parlamentarne, pokrajinske i lokalne izbore, osim bitke medu stranackim kandidatima odvija se još jedna: izmedu njihovih marketinških i PR timova. Svi oni pokušavaju da glasace ubede da je baš njihov klijent najbolji. Strucnjaci za marketing nastoje da definišu poruke koje ce mobilisati biracko telo i uciniti ga lojalnim stranci koja stoji iza njih. Koliki je znacaj politickog marketinga najbolje je nedavno opisao doneda .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.