INFOBIRO: Publikacije
Žalbe klijenata kao osnov za unapređenje

BANKE U BIH,

Kupci u procesu usluživanja izvor problema i mogucnosti. Žalba i prigovor znak lošeg kvaliteta ili mogucnost za dalje obogacivanje meduodnosa

Žalbe klijenata kao osnov za unapređenje

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Koliko god pažljivo istraživali, planirali i kreirali prijedloge, rješenja i aktivnosti usmjerene na potencijalne klijente i kupce usluga banke ce se suociti sa problemima u realizaciji postavljenih ciljeva i usvojenih planova. Koliko god klijenti detaljno planirali i pripremali pretpostavke za realizaciju odredene vrste finansijskih usluga cesto ce naici na neocekivane probleme i prepreke. U oba slucaja neplanirane situacije direktno impliciraju niz problema sa kojima se finansijske institucije .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.