Žalbe klijenata kao osnov za unapređenje

BANKE U BIH,

Kupci u procesu usluživanja izvor problema i mogucnosti. Žalba i prigovor znak lošeg kvaliteta ili mogucnost za dalje obogacivanje meduodnosa

Žalbe klijenata kao osnov za unapređenje

Autori: VESNA BABIĆ-HODOVIĆ

Koliko god pažljivo istraživali, planirali i kreirali prijedloge, rješenja i aktivnosti usmjerene na potencijalne klijente i kupce usluga banke ce se suociti sa problemima u realizaciji postavljenih ciljeva i usvojenih planova. Koliko god klijenti detaljno planirali i pripremali pretpostavke za realizaciju odredene vrste finansijskih usluga cesto ce naici na neocekivane probleme i prepreke. U oba slucaja neplanirane situacije direktno impliciraju niz problema sa kojima se finansijske institucije .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Historijski arhiv štampe

Besplatne digitalizirane verzije najranije štampe u BiH.

Savremena štampa

Stotine hiljada tekstova iz najznačajnijih publikacija iz BiH i regiona od 2003. do danas.

Istraživanja i analize

Online arhiv istraživanja i analiza nevladinih organizacija iz jugoistočne Europe.

Pretplata

Za pristup cijelim tekstovima i dokumentima pohranjenim u INFOBIRO digitalnoj arhivi, potrebno je da imate pretplatu za korištenje usluga arhiva. Kako se pretplatiti možete pogledati ovdje