01.06.2005
Krajem maja u Sarajevu je prezentirana knjiga "Kodeksi etickog ponašanja i profesionalnih standarda u marketingu i odnosima s javnošcu", autora dr Nenada Brkica, profesora, i Melike Husic, asistenta na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu.
Knjiga o kodeksima etičkog ponašanja
Autori:
S.B.
Svjetski poredak se posljednjih decenija znacajno izmijenio, te je uticao kako na komunikaciju tako i na komunikatore koji sada moraju biti društveno odgovorni rekao je Brkic.
Prema njegovim rijecima, "svaki komunikator mora prakticirati najviše eticke standarde" i zbog toga se i pristupilo ovom poslu i prireden je kodeks koji bi trebao voditi do uspješnije komunikacije.
Ucinjen je samo prvi korak ka uredivanju ove oblasti, a smatram da bi oglašivaci trebali sami regulisati svoje kodekse naglasi .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.