INFOBIRO: Publikacije
Uspješan sajamski marketing

INFOKOM,

Ranije je bilo puno jednostavnije, sajmovi su bili mjesta zakljucivanja prodajnih ugovora. Danas su ocekivanja od sajmova veca. Poslovne rezultate i ugovaranje ocekuju i izlagaci i posjetitelji, ali ocekuju i nešto više od toga. Uspjeh sajma danas ovisi o njegovoj marketinškoj promociji.

Uspješan sajamski marketing

Autori: MURIS POZDERAC

Izložbe/sajmovi su najbolja marketinška prilika za susret „licemulice" za kompanije širom svijeta. One pružaju izvanredne prodajne, marketinške, istraživacke, branding, finansijske i druge nagrade za kompanije koje razumiju neke važne osnove sajamskog marketinga. Izvršni donositelji odluka dosljedno rangiraju sajmove kao njihov prvi izbor za dobivanje informacija o kupovini pobjedujuci time 12 drugih medijskih poslovnih mogucnosti, ukljucujuci i direktnu poštu, oglašavanje, telemarketing, itd. I .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.