INFOBIRO: Publikacije
U postupcima posredovanja strane same dolaze do rješenja

REPORTER,

Na nama je da omogucimo zainteresovanim stranama sprovodenje jednostavnog i fleksibilnog postupka, sa minimumom formalnosti i bez troškova, u kojem ce imati priliku da saslušaju stavove druge strane i da kao neutralan ucesnik pomognemo u pregovaranju radi iznalaženja zajednicki prihvatljivog rješenja

U postupcima posredovanja strane same dolaze do rješenja

Autori: S.GOVEDARICA

Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o Agenciji za bankarstvo RS koji je stupio na snagu u aprilu ove godine uspostavljen je Ombudsman za bankarski sistem. Iako djeluje u sastavu Agencije, rijec je o samostalnoj organizacionoj jedinici, nezavisnoj u obavljanju zadataka, a cilj joj je zaštita prava i interesa potrošaca, tj. fizic kih lica korisnika finansijskih usluga. Ombudsman postupa po podnesenim prigovorima i posreduje u mirnom rješavanju nesuglasica i sporova izmedu potroš aca i finansijsk .....

Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.

Arhivi štampe
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Kako se Pretplatiti?
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti ovdje.