20.12.2016
Najnovije istraživanje međunarodne kuće ICERTIAS pokazuje da čak 82,9 posto potrošača u Bosni i Hercegovini neće nastaviti kupovati kod kompanije s kojom su imali loše korisničko iskustvo
Ljubaznost bi se trebala podrazumijevati
Autori:
ALEMA PENDEK
Osamdeset tri posto građana Bosne i Hercegovine neće više kupovati kod kompanije s kojom je imalo loše iskustvo, sedamdeset devet posto njih tvrdi da je o lošem iskustvu s nekom kompanijom pričalo bliskim osobama, a dvanaest posto ih je o takvom lošem iskustvu pisalo javno na internetu (npr. putem socijalnih mreža). Istovremeno, kada bi potrošači u Bosni i Hercegovini trebali ocijeniti zadovoljstvo kvalitetom korisničke podrške koju im na tržištu nude proizvođači i davatelji usluga, tada bi ta o .....
Članak dostupan pretplatnicima. Molimo Vas da se prijavite prvo.
Pretražite digitalizirane verzije pisane kulturne baštine – bh. novina.
Pretražite arhiv najznačajnijih novinskih publikacija iz Bosne i Hercegovine i regije
Da biste imali pristup tekstovima pohranjenim u INFOBIRO digitalni arhiv, potrebno je da se registrujete i da izvršite pretplatu za odabrani pretplatnički paket. Registraciju možete izvršiti
ovdje.